Cum adaugam meta etichetele

  Salutare! Astazi am sa va explic cum se adauga meta etichetele

  Intai vreau sa va explic ce sunt acestea si ce fac.
Pai meta etichetele(tagurile) sunt raspunsul site-ului la o cautare facuta pe un motor de cautare, mai exact eu intru pe google si caut "cum se face un site" , meta keywordul imi raspunde afisand site-urile ce contin keywordul "cum fac un site" sau "cum se face un site".Bun, sper ca intelegeti ce sunt si ce fac, in mare; acum vreau sa va explic si importanta acestor meta etichete, ele aducandu-ne foarte mult trafic. De exemplu avem un site de filme, ganditi-va ca fiecare film are...sa zicem 10 cautari zilnice, facand un calcul rapid cu 100 de filme pe care le detinem pe site si care au o pozitie buna pe prima pagina, rezultatul este unul bunicel, 10 cautari * 100 filme pe pozitii bune=~1000 vizitatori, am pus aproximativ(~) pentru ca sigur nu suntem pe prima pozitie din prima pagina pe toate filmele. Deci avem un trafic foarte bun doar cu 100 de filme.

Cum adaugam aceste meta etichete?

Aceste meta etichete trebuie adaugate intre <head> </head>.
Pentru a adauga eticheta keyword folositi acest cod: <meta name="keywords" content="tutoriale,etichete,cum,se,face,asta " /> unde voi trebuie sa inlocuiti toate cuvintele dintre " " ghilimele.

Pentru a adauga eticheta description folosit acest cod: <meta name="description" content="Un site de tutoriale web." />


Si...asta a fost tutorialul de astazi, ne revedem cat de curand cu alte tutoriale la fel de captivante(sper eu) pentru voi, nu uitati sa-mi lasati comentarii sau trimiteti-mi un e-mail folosind sectiunea contact in legatura cu nelamuriri intalnite in parcurgerea tutorialelor, La revedere!

Comentarii

Postări populare