Cum sa-ti organizezi timpul.

Cum sa-ti organizezi timpul in asa fel incat sa faci ceva cu adevarat frumos?

Cand spun frumos privesc lucrurile din toate perspectivele posibile.
Cand spun frumos spun un lucru facut bine, un lucru facut sa functioneze corect, un lucru care nu ti-a luat mult timp si nici nu ti-a "mancat" nervii.

Sa va spun un caz concret, cazul meu. Eu de ceva timp lucrez in domeniu temelor pentru vestita platforma WordPress si fac si templateuri HTML+CSS. De cand m-am apucat de constructia temelor si templateurilor nu am realizat nimic serios. Bun, pana aici totul e in (ne)regula dar lucrurile se vor indrepta.
Cum putem sa lucram corect si sa realizam ceva?

 Din nou, dau ca exemplu cazul meu.

1> Luati-va un caiet si desenati orice va trece prin minte(ma refer la teme, nu la femei) iar cand credeti ca e gata, puneti desenul in aplicare.

2> Vreti sa va apucati de constructia propriu zisa a temei, dar acordati putin timp constructiei si veti observa ca timpu a trecut repede si nu ati realizat nimic.Cum rezolvam aceasta problema? Foarte simplu, luati alt caiet, sau carnet de notite si scrieti pasii pe care vreti sa-i urmati, detaliat; conteaza fiecare div, asa ca luati totul in serios.Odata cu trecerea sarcinilor pe caiet, notati-va si ziua in care urmeaza sa realizati aceasta munca.

3> Timpul trece si munca voastra incepe sa prinda contur, incet, incet.Foarte bine, inseamna ca mergeti pe drumul cel bun si urmeaza sa fiti un adevarat webdesigner. Sper ca nu v-am batut capul si l-am facut ratota.Sper ca acest mini-tutorial o sa scoata ce e mai bun din voi, pentru ca pana la urma toti avem o problema cu organizare.Sper ca toti care cititi acest mini-tutorial o sa invatati ceva bun. Sper ca toti cei care puneti in aplicare acesti pasi sa ajungeti sus, sau macar sa faceti un pas inainte si sa realizati ca timpul trece si nu-l putem da inapoi.

Multumesc pentru rabdarea acordata citirii acestui mini-tutorial.

Comentarii

Postări populare