Productivitatea. Cum sa fii mai productiv.(Retata mea in articol)

Productivitatea, fratilor! Desprea ea o sa vorbim in acest articol.
N-am mai scris de mult pe blog, nici nu stiu cati cititori am dar nu asta conteaza. Dupa o perioada lunga de suturi, palme si esecuri am decis sa fac o schimbare. A fost o perioada mai grea, o perioada despre care credeam ca o sa imi schimbe viata, dar n-a fost asa. Ce-i drept, cand am vazut ca se intampla ceva bine eu eram bucuros si o lasam mai moale. Aici greseam mult, nu-mi dadeam seama ca dupa ce avansezi nu e bine deloc sa cazi de pe val...

M-am tot gandit ce nu fac bine, insa raspunsul statea fix langa mine. Pierdeam prea mult timp aiurea si la sfarsit de zi ramaneam masca dupa ce imi dadeam seama ca nu am facut mai nimic toata ziua.

Am schimbat ceva pentru ca in felul asta nu e bine sa merg inainte. Mi-am zis: "hai, sa fac o schimbare in bine si sa fiu mai productiv". Reteta pe care am descoperit-o e urmatoarea:

1- In fiecare zi cand te trezesti fa-ti o lista cu ce ai de facut, NEAPARAT!

2- Te apuci si faci in ritmul tau task-urile de pe lista respectiva(INCEARCA SA N-O INTINZI AIUREA, NU-I BINE)

3- Pentru fiecare task aloca un anumit numar de minute/ore, eu de exemplu imi pun cronometrul si dupa 20 sau 30 de minute ma opresc(TU ALOCA CATE MINUTE/ORE CONSIDERI CA SUNT NECESARE PENTRU INDEPLINIREA TASK-ULUI RESPECTIV).

4- Pauzele... eu zic ca fac bine. In cazul meu(WEB DESIGNER) stau mult pe scaun si cu ochii tot in monitor. La fel cum acorzi un anumit numar de minute pentru task-uri, asa sa faci si cu pauzele(5 MINUTE IN CAZUL MEU).

5- Intotdeauna trebuie sa inveti tot ce-i nou, aici tre' calitate. Asa am si facut! Am adus calitate si putina dragoste in tot ce fac, am ajuns sa fiu acceptat pe cel mai de succes marketplace pentru template-uri, teme WordPress si PSD-uri din lume!

6- Daca faci bani, nu te sfii sa mai investesti o parte din ei si in tine(IN CURSURI, IN RELAXARE). O sa-ti prinda bine. La pasul asta stau cam prost, dar promit ca atunci cand o sa fac bani o sa imi iau vacante mai des.

Multumesc pentru ca ati citit povestioara mea si sper ca cei care citesc blogul(AM UN MIC NUMAR DE CITITORI, CONFORM ANALYTICS) sa fie bucurosi ca am revenit
cu un nou articol. :)

 O duminica faina sa aveti! 😙

Comentarii

Postări populare