Cum se face printscreen la Desktop

Salutare, astazi am sa va arat ce programe putem folosi pentru a capta Desktop-ul
Pentru inceput vreau sa aflati ca unele tastaturi au un buton Print Screen/Sys Rq, care-l puteti folosi pentru a face o fotografie Desktop-ului sau orice altei aplicatii din PC.


Aici am sa va prezint cateva programe pe care le putem folosi sa captam Desktop-ul, in caz ca nu avem pe tastatura butonul necesar.
Am sa incep cu simpla functie oferita de Yahoo, pentru ca aproape toata lumea foloseste Yahoo; pentru a o folosi nu trebuie decat sa aveti Yahoo! Messenger mai recent de versiunea 11, si langa functiile -BUZZ si ATACHAMENT
o sa gasiti un buton,cel cu cruciulita pe el, apasandu-l va v-a aparea un "Select Zone" pe care-l folositi pentru a selecta zona dorita pentru captare.

Alt program folositor este Gadwin PrintScreen, sau multe altele dar in general va veti descurca foarte bine cu butonul de pe tastatura sau cu functia oferita de Yahoo!



Si...asta a fost tutorialul de astazi, ne revedem cat de curand cu alte tutoriale la fel de captivante(sper eu) pentru voi, nu uitati sa-mi lasati comentarii sau trimiteti-mi un e-mail folosind sectiunea contact in legatura cu nelamuriri intalnite in parcurgerea tutorialelor, La revedere!

Comentarii

Postări populare