Programe pentru creearea site-urilor web

 Salutare, astazi am sa va arat ce programe putem folosi pentru a creea un site web
de la zero.


Incepem prin insirarea programelor cunoscute, alegem programele platite sau gratis si in final analiza celui mai bun program.

1- Programe gratuite.


a)Web Page Maker un program modest, nu faceti mare lucru; la acest program exista si versiunea platita.
b)Website Builder.
c)BlueVoda Website Builder.
d) Brackets, programul acesta este descris de catre un amic blogger, mai multe informatii aici


2- Programe platite.


a) Adobe Muse, un program foarte complex.
b)Web Page Maker un program modest, nu faceti mare lucru; la acest program exista versiunea gratuita.
c)Ezgenerator.


Pentru ca n-am ales decat 3 programe din fiecare categorie, considerate de mine cele mai bune am tras concluzia finala spunand cu sinceritate ca...daca stii sa lucrezi si iti place ceea ce faci, recomand Adobe Muse pentru a creea cele mai complexe site-uri web.



Si...acesta a fost tutorialul de astazi, ne revedem cat de curand cu alte tutoriale la fel de captivante(sper eu) pentru voi, nu uitati sa-mi lasati comentarii sau trimiteti-mi un e-mail folosind sectiunea contact in legatura cu nelamuriri intalnite in parcurgerea tutorialelor, La revedere!

Comentarii

Postări populare