Pagina web gratuita

Salutare! Astazi am sa va arat cum putem face o pagina web absolut gratuit.




Eu am ales sa fac un site despre mobila, iar platforma va fi blogspot.com.


Bun, incepem urmand pasii:

Pasul 1: Intram pe www.blogspot.com si ne conectam cu contul dorit.
Pasul 2: Dupa ce ne-am conectat, accesam butonul Blog Nou



Pasul 3: Ne apare o casuta in care trebuie sa adaugam cateva detalii: Titlu:
Mobila din lemn, Adresa blog: mobila-la-comanda.blogspot.com, pe urma ne alegem un sablon(tema).
Pasul 4: Felicitari! Aveti un nou site web.

Acum, dupa ce toti pasii au fost urmati, putem posta, in cazul meu mobila.Voi postati ce doriti.

Voi adauga cateva fotografii pe site.
Acest tutorial va explica cum puteti face un site gratuit!
Daca doriti sa face website-uri pentru firme, folositi un domeniu cumparat (.ro, .com, .net, etc) pentru o credibilitate mai mare.Va urez succes cu activitatile desfasurate pe web!


Si...acesta a fost tutorialul de azi. Sper ca va placut, ne revedem data viitoare cu un nou tutorial sau stire captivanta...sper eu.
La revedere!

Comentarii

Postări populare