Vreti sa trimiteti coordonatele GPS ale locatiei curente si nu stiti cum? Aflati aici!

Salutare! Astazi o sa vorbim despre coordonatele GPS si cum putem trimite aceste coordonate daca avem un telefon inteligent.



Pentru a trimite coordonatele dvs. puteti folosi urmatoarele servicii:
 
Busola sau Compass - e o aplicatie care-ti cautapozitia pe harta, oferindu-ti coordonatele locatiei tale.
Am si eu aceasta aplicatie pe telefon?: Da, aplicatia o puteti gasi in telefon daca el este mai noi de 3 ani, indiferent de platforma utilizata.
 
Google Maps - este o harta absolut gratuita, cea mai cunoscuta si este oferita de Google.
 Am si eu aceasta aplicatie pe telefon?: Nu, dar o puteti descarca/accesa indiferent de tipul telefonului dvs.
 
GPS Test -  este o aplicatie pentru Android, care ofera date ale pozitiei dvs.
Am si eu aceasta aplicatie pe telefon?: Nu, dar puteti sa o descarcati.
 
WhatsApp - este o aplicatie extrem de utilizata de proprietarii de smartphone-uri.Aplicatia e activa pentru toate sistemele de operare.
Am si eu aceasta aplicatie pe telefon?: Nu, dar puteti sa o descarcati.

Viber - este tot o aplicatie de mesagerie instanta, gen WhatsApp
Am si eu aceasta aplicatie pe telefon?: Nu, dar puteti sa o descarcati.
 
Glympse - este o aplicatie care va ajuta sa trimiteti coordonatele GPS prin metoda: Facebook, Twitter, email sau alte retele de socializare.Ea e disponibila pe orice sistem de operare.
 Am si eu aceasta aplicatie pe telefon?: Nu, dar puteti sa o descarcati.


Si...aceasta a fost stirea de azi. Sper ca va placut, ne revedem data viitoare cu un nou tutorial sau stire captivanta...sper eu.
La revedere!
 

Comentarii

Postări populare